Perina'yi yıllar önce okumuş ve çok beğenmiştim hiç bilmediğim bir konu hakkında okumak ve genç bir kızın başından geçenler gerçekten de çok duygusal ve çok dokunaliydi gerçek hayattan güzel romana uyarlanan bu roman okuyucuların hayatında derin izler bırakan bir eser ben çok güzel ve çok başarılı buldum