·500 syf.····Okunma: 15 Mayıs 2024 15:14 Öncelikle hayatınız boyunca hiç açlık oyunları labirent uyumsuz gibş distopyaları okuyup izlememişseniz bu kitaba bayılırsınız. Çünkü kitabın konusu bunları böyle almışlar karıştırmışlar. Yani kitabın bu kadar abartılmasındaki sebep 1-) erkek karakter ki ben de bayıldım cidden
2-) zaten harika oldukları ispatlanmış konuların üzerinden yazılması
Bu kitabın kötü olma ihtimali yoktu. Ama abartıldığı kadar da iyi değil. Konusunu bilmeden almıştım bilseydim almak yerine PDF okurdum.
Spoiler
Bunun dışında kitabın içinden konuşmak istediğim kai nin kahpe babası öldü diye bu kadar cinnet geçirmesi şaka mı ve bu salak abisinin( ismini unuttum) bu yok beni kandırdılar yok işte gidin bulun o kızı ya sen kimsin çocuk daha iki gün önce ağlıyordun yok bana dışarıyı gezdirin yok ben kai gibi olmak istiyorum. Senin kendi kişiliğin bile yok babasının oğlu. Allahtan kai var da krallık emin ellerde. Gerçi bu da aynı şeyin dalı babası öldü diye kızı bir asmadığı kaldı o da yakındır gören sanır babası cennetlik hayır bir de kız belli ediyor sevmediğini krallığı sen evinde (sarayda) gezerkene o kız toprak üzerinde yatıp aç aç oturuyordu. Sence babanı ne kadar seviyor olabilirdi ya Allah Allah. Ya bak anlıyorum senim de sorunların var haklısın da sorunlarının sebebi de babandı yani ne diyeyim sana. Kızın ne anasını bıraktı ne babasını ne arkadaşını hala diyor sen babamı öldürdün te Allahım ya neyse yine de kaiyi seviyorum ama çaktırmayın