Mükemmeldi, trye çevirsinler diye beklediğim her saniyeye değdi. Bi kere yazarın dili çok akıcıydı, çok eğlenceliydi. Ve orj adıyla bastığınız için teşekkür ederim. Bazı şeyler orjinal olarak kalmalı bence. O güzelim kapakta güçsüz yazısını görsem gözlerim kanardı heralde. Karakterlerin arasındaki uyum, dinamik -özellikle- Paedyn'ın hırsı tutkusu aşırı etkileyiciydi benim için. Valla ben senden razıyım Pae. Bıktım usandım gerizekalı kadın karakter okumaktan. Pae çok güçlü çok zekiydi aşık etti kendine. Tatlı aptallıklarıyla değil zekasıyla hırsıyla etkiledi beni. Ki dediğim gibi tatlı aptallık maskesinden bıktım artık. Kai hakkında ne desem boş, perişan etti beni. Popüler olan troplar üzerine kurulmuş diyaloglar ve sırf yazılmış olmak için/satmak için yazılmış smutlardan sonra ilaç gibi geldi. Asla spicy değildi ama bir o kadar da spicydi. Bu kitap karakterlerin arasındaki tutkuyu çekimi yansıtmak için illa smut yazmak gerekmediğinin en büyük örneklerinden. Ulan bi öpücük bile yoktu eridim bittim ya kudurttu mahvetti beni yazar hadi lütfen bi kere öpsün şu çocuk diyerek okudum bazı yerleri skdldlf Özellikle Kai... gerçekten iliklerime kadar hissettim onun o umutsuz aşık tiplemesini. Aralarındaki o atışmalar o birbirlerini kudurtma yarışı o kadar kaliteliydi ki altını çizmediğim bi yer kalmadı sanırım ikisi konuşurken djdkdldl. Ya çok güzeldi, kötü bi yorum bi eleştiri bulmak istersem zorlarsam tabiki bulurum ama istemiyorum, benim aşkım bebeğim kıymetlim oldu bu kitap. Yazarın diline bayıldım, karakterlere bayıldım, Kai..beni bayılttı, ayılttı tekrar bayılttı kitap boyunca, aralarındaki o tansiyon o çekim benimde tansiyonumu yükseltti ateş bastı okurken. Ha diyememki waaowwww eşsiz benzersiz bi hikaye, tabiki değil.Ama zaten yazar bunu inkar etmiyo kızıl kraliçe ve