Bize İki Çay Söyle ... Çok kişisel bir yorum gireyim buraya. Kitabı okumaya başladığımda önce beğendim. Anlatım dili harika. Sonra öyle anlarım oldu ki. Hayır beğendim beğendim beğenmedim. Ahmet Kaya’nın anlatım yoğunluğu ve Atamız’ı anlatış şekli olsun, ve daha bir çok nedenle, tamamiyle belli bir algı ile yazılmış bir kitap. Cennet vatanımızı bu hale getiren, bizleri bu hale getirenleri ben de lanetliyorum ve ben de yer yer bu ülkenin beni nasıl mutsuz ettiğine sitem ediyorum ama kitabın anca %30’u için tamamım.