Kitabı çok beğendim memnuniyehle okudum her eve lazım bir eser her evin kütüphanesinde yerini almalı ve okunmalı , okutulmalı,hediye edilmeli fazla söze gerek görmüyorum kitabı okuyunca anlayacaksınız. Yazarımıza da hayırlı ömürler diliyorum.Allah razı olsun çok güzel bir sadak-i cariye olmuş. Mehmet Yaşar KandemirPeygamberimin Sevdiği Müslüman