noor

@kvothes
Puan vermedi·192 syf.··
2024 40. kitabı
kitabın iyi yazılıp yazılmadığıyla senin onu sevip sevmemenin ne kadar farklı şeyler olduğunu gösteren bir kitap. iyi yazılmış çünkü o inanılmaz bunaltıcı atmosferi insana çok iyi geçiriyor. yine aynı nedenlerden dolayı da asla sevmedim, sona doğru yaklaşırken elime alıp okuyasım bile gelmedi dili sade ve akıcı olmasına rağmen. mekanı da ne kadar tasvir ederse etsin gözümde bir türlü canlandıramadım.
Kumların KadınıKobo Abe · Merkez Kitap · 20082,901 okunma
·
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.