otopsi masasındayım ve hala yakışıklıyım diyen yazar, bedenini bilime bağışlamış ve o masada onu kestikleri sırada her parçası ve hücresinde bir anlam ve hikaye gizliyor. başlıklar bize bununla ilgili ipuçları veriyor. kitap iç monolog şeklinde yazılmış ve okuyucuyu sanki kendi bedenine hapsetmiş gibi bir etki bırakıyor. ben çok beğendim sizinde okumanızı tavsiye ederim