Puan vermedi·191 syf.··
2024 10. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 02 Haziran 2024 00:01
Küçük Bey, Japon edebiyatında okuduğum ilk kitap oldu ve beni fazlasıyla hayal kırıklığına uğrattı. Cümlelerin tasarımları betimlemelerden yoksun, bir o kadar da düz ilerledi. Örneğin; geldim, gittim, oldu gibi. Şehir/Köy ayrımını anlatmaya çalışılması anlaşılır bir durumken anlatım içlerinde çok fazla ayrımcılık, şiddet yanlılığı da empoze edilmiş durumda. Kitapta "kötü" karakter olarak lanse edilen kişi üzerinden homofobik söylemler mevcut. Ayrıca çocuklar konusunda ceza, şiddet gibi fiziksel ve duygusal istismarı normalleştiren bir kültürü var baş karakterimizin. Japon edebiyatına ön yargıyla bakmayacağım fakat yazar kendisinden epeyce soğuttu. Denemek isteyenler için farklı bir yazarın kitabından başlanması gerektiğini söylemek isterim.
Küçük BeyNatsume Soseki · Tokyo Manga Yayınevi · 202365 okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.