·480 syf.····Okunma: 02 Haziran 2024 05:22 10 yıl önce alıp kütüphanemde bekleyen bu kitabı henüz bitirmenin sevincini yaşıyorum.
Yazardan beklentim daha fazlasıydı. Okunmaya değer bir kitap. Aile bağları ve arkadaşlık bağları arasında geçip gidiyor bizim kültürdeki gibi sevgi bağları yok. En çok kafama takılan hastane odasında diğerlerinin tutumları oldu. Biz olsak, geberesiye kadar ağlarız Yazar sıradan konuları bütünleştirip sunmuş. Fakat bana yeterince ZEKİ gelmedi. ince esprilerine gülümsedim. Annenin her şey kendim için yaşam tarzına da onay verdim. Okuyun arkadaşım. Çok yorum yaptım