Bugün saat 14.00 sularında vefat etme durumum var.
·1 alıntı·
3.025 Gösterim
14 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Tanrı seni ışıklardan mahrum etmesin:D
Mehmet
Gönderi Sahibi
Ahaha :D
benim ninem her gun oluyordu,helvasini bile yedi sonra oldu) o yuzden hic bir seye sasirmam artik
İşe gitmemek için mi vefat ediyorsun 🤨
Mehmet
Gönderi Sahibi
İşe gidemedik akşamdan kalmayız :D
Mehmet Allah rahmet eylesin sana Mehmet :D
Allah rahmet eylesin
Abi randevuyu nerden alıyoruz?
Mehmet
Gönderi Sahibi
söylersem yoğunluk olur sektör çöker