·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Haziran 2024 14:40 Beklediğim tarzda bir eser olmadı. Çok sıkıcı geldi kitap. Bolivar önderliğinde Güney Amerika ülkelerinin batılılara karşı verdiği mücadeleye anlatıyor lakin çok karmaşık bir anlatımı olduğu gibi sanırım alışık olmadığımız için Güney Amerika'ya has olan kavramlar, isimler çok kullanıldı ve bunlarda okuru sıkacak düzeyde karmaşık hale getiriyor. Devrim ruhunu Avrupa'da özümseyen Bolivar, bu ruhu gelip Güney Amerika'ya empoze ederek, kıta halkının özgürlüğü için mücadele etmesini sağlıyor. Hem iç hem de dış düşmanlarına karşı başarı elde edip, buraların bağımsızlık kazanmasını sağlıyor. Özel yaşamına da değinilen eserin sıkıcı olduğunu tekrardan belirtirim. Okumak isteyenlere de iyi okumalar dilerim.