Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 03 Haziran 2024 14:55 Kitabı okumadan önce çok geç kalmış olduğumu hissederek okumuştum.Ama bitirdikten sonra öyle olduğunu düşünmüyorum her yaşta okunup farklı anlamlar çıkarıbileceğini düşünüyorum. Konusu bakımından Zeze 5-6 yaş aralığında ve ailesi tarafından yaptığı yaramazlıklar tarafından uğradığı şiddet ve baskıdan bahsediliyor. Zeze'nin dışarda ilk başta olumsuz duygu beslediği kişilere sonradan öyle olmadığını onları tanıdıkça iyi birileri olduklarını düşünmesi dikkat çekiyor. Küçük çocuk da olsan hayattan hiçbir zaman umudunu yitirmemek lazım Zeze bunu çok küçük yaşta fark edenlerden, ailesinin içinde bulunduğu yoksulluk kötü muamele karşı bile hep farklı şekillerde kendini mutlu etmeye çabalaması çok güzeldi..