Melisa Kesmez'in okudugum ilk kitabi ve su gibi akan kitaplardan.. kitap 4 öyküden oluşuyor her bir öykü "ah beee" dedirten cinsten.. hiç uzatmaya gerek duymadan tadında biten öyküler, samimi kullanılan bir dil.. "Kalanlar"da gidenin ve kalanın durumu anlatılırken "Annemin Çadırı"nda bir terk ediliş anlatılıyor. "Kız Kardeşim Handan" kardeşlik olgusunu aile olgusunu duygusal açıdan ele alıyor -
ki bu kısımda biraz ağlamış olabilirim- velhasıl diger kitaplarını da merak ettirdi yazar..