·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Eylül 2017 13:29 Uzun soluklu kitaplardan sonra Sabahattin Ali okumak nefes aldırıyor.Dinlendiriyor...Zaten yerleşmiş bir yazar Sabahattin Ali.Güzel kaleminden dökülen öykü kitabı Değirmen, birçok duyguyu da içinde barındırıyor.Üzüntü,sevgi,kızgınlık,
mücadele,acı gerçeklerin verdiği çaresizlik...Hepsini hissettirdi bana.Okumanızı tavsiye ederim bakalım size neler hissettirecek :)) Selametle sevgili okurlar.