Puan vermedi·352 syf.··
Beğendi
·
2017 18. kitabı
Kitap fena değil ama surukleyici de değil, Boş zamanımda okumak için aldığım kitap biraz zayıf yani arfta kalmış gibi Sıkıcı deyil ama sıkıcıymış gibi nasıl desem Okurken hic heyecanlanmadım. Sanırım diyer okuduğum kitaplara gören zayıf kalmış ama kötü de diyemem.
Hayallerimiz Sen ve BenJennifer E. Smith · Novella Yayınları · 2015377 okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.