Yüreğim yorgun gurban olduğum...
Kalbimde insanoğlunun bıraktığı hüzün..
Senin sinendeki huzura ne zaman nail olacak bu ruhum
Her gece hayallerde aradığım o huzur ne zaman bulacak bizi
Dualarda döktüğüm gözyaşlarım, her duada sana amin değişim
Sence kavuşturacak mı dualarım bizi...
Yokluğunda susuz kalıyor bu çaresiz sana meftun yüreğim
Ey güzel gözlüm, yüreğini al da gel yüreğimin yanına
Gel ki bitsin bu susuzluk, bitsin bu hasret, bitsin bu çaresizlik..