Ş𝖆𝖋𝖆𝖐 𝕶𝖚𝖑𝖊𝖘𝖎
________Chaol mızmızını sevmediğim için hikayesini de açıkçası çok da merak etmiyordum.Özellikle de 5. Kitabın sonunda olanlardan sonra . Benim niyetim uzun atlama yapıp 7. Kitaba geçmek di ama okunacak bu kitap ! önemli bilgiler var dendi. _________Peki okudun başın göğe erdi mi ? Bu kitabı okumak gerekli mi ?diye sorarsanız da. Muhtemelen 7. kitapda hayati önemi olacak hem Yrene ve Sartaq ile tanışmamız için hem de Maeve ve Valgler ile ilgili sırlara nail olmamız için okumak gerekli .Onun haricinde Geri kalan 500 sayfa ise; bedeni kadar beyni gelişmeyen,sonrasında bedeni de beyni gibi çalışmaz olan Chaol'ün iyileşme süreci,tedavisiyle ve kişisel gelişimini tamamlamasıyla geçiyor.Tabi bi de yine yeni yeniden Aşık olmasıyla . Hayatına giren kadınlar ne buluyor bu bencil adam da aşık oluyor anlamadım Ama şu da bir gerçek ki Chaol den ayrılmak uğurlu geliyor sonrasında müthiş adamlarla evleniyorlar .
___________Kısaca serinin bu kitabı için sıkılarak okuduğum ve gereksiz yere uzatılmış bir kitap olduğunu söyleyebilirim. 5. Kitabın sonunda gözü yaşlı eli böğründe bırakmayı yeterli görmemiş bi de 686 sayfa herkesin gıcık olduğu bir karakterle iyice meleteyim okuyucuyu demiş yazar. Yalnız Tekrar tekrar okuyacağım bir seri olduğu için de büyük ihtimalle ikincide atlarım bu kitabı okumam . Tüm bunlar 7. Kitabın içine yedirilebilirdi bence. Neyse efendim bu seferlik benden bu kadar olsun. Kitapla ve sevgiyle kalın