·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Haziran 2024 14:02 Nereden başlasam bilemiyorum. Hissettirdiklerinden mi, düşündürdüklerinden mi? Günümüzden geçmişe, geçmişten günümüze bir yolculuk... en çok da insanın iç dünyasına, kendi anılarına doğru bir yolculuğa çıkarıyor kitap. Sürükleyici, merak uyandırıcı yanları çok. Güldüren, hüzünlendiren yanları da çok. Cevap bulmayı beklememek lazım, zira daha çok soruyla ayrılıyor insan kitaptan. Ama zihninde yolcuğun güzel bir tadı kalıyor. Ne kadar kurmaca da olsa 400 sayfaya gerçekmiş gibi dalmış olmanın güzel tadı.
Eğer iyi bir edebi ve biraz tarihi metin okumak isterseniz bir şans vermenizi tavsiye ederim.