Bir noktada GERÇEKTEN okurken çok sıkıldım. Neden Tamlin ve Feyre'nin aşkını okuyup duruyoruz diye öyle sıkıldım ki kitabı yarım bırakıp bir ay sonra okumaya döndüm. Kitabın sonu ise beni okuduğumuz hiçbir şeyi boşa okumadığımıza ikna etmeyi başardı. Her şey ipliklerle birbirine bağlanıyordu ve gerçekten bunun için minnettarım YOKSA SIKICI AŞK SAHNELERİ YÜZÜNDEN SERİYİ ORTADA BIRAKMAYA HAZIRDIM. Rezil Feyre'yi tam olarak Feyre olarak okuyoruz. Baştaki o avcı kızın Perileri ve insan topraklarını kurtarmak için değil de Tamlin için kendini riske atmasından hiç hoşlanmadım, Feyre'nin çok daha sorumluluk sahibi olmasını ve geniş çaplı bakmasını isterdim. Son derece sığ ve aptal olduğunu düşünüyorum. Romantizm sevenler okusun, benim için öyle aman aman bir seri değildi ve fantastik olduğunu da düşünmüyorum. Evreni ne kadar fantastik olsa da girift olay örgüsü hariç rezaletti. Sıkıldııııııııım. Sarah J. MaasDikenler ve Güller Sarayı