merhaba arkadaşlar... kitap çok güzeldi, özellikle yazarın betimlemeleri ve duyguları benzetmelerle anlatımı... ama konuları detaylı anlatsaydı bize, daha güzel olurdu bence... mesela adriandan orlando'ya kalan mektubun mührü neden açılmadı?.. ya da dük'ün ölüm sebebi neden hala belli olmadı... ve daha çok üstün körü anlatılanlar ve merak edilenler...
okumayan, hasan sabbahı ve fedaileri merak eden varsa bence vladimir bartol'un fedailerin kalesi alamutu okumalı...
sevgilerimle, iyi günler...