·328 syf.····Okunma: 05 Haziran 2024 15:38 Baştan sonuna kadar heyecanlanarak okuduğum kitaptı. Cerrah ile aynı seviyeye yakındı diyebilirim. Çok güzel yazılmış ve olayların gelişmesi harikaydı. Tek bir eksiklik ile karşı karşıya kaldığımı söyleyebilirim, o da hemşireleri ve doktoru kimin öldürdüğüydü. Sadece bu konu açık uçlu kalmış gibiydi. Ama kitabın genelinden bahsedecek olursam efsane ve ötesi ve kesinlikle okunmaya değer bir kitap olduğunu söylerim.