·168 syf.····Okunma: 06 Haziran 2024 14:46 #okudumbitti
İttihaki yayınları "karanlık kitap" serisinden okuduğum ilk kitap diye düşünüyorum.
Dili ve anlatımı sade ve akıcı diyebilirim. Gotik edebiyat sevenlerin beğeneceğini düşündüğüm bir eser.
Eserin 143 sayfadan ibaret oluşu karakterlerle kurduğum bağın yeterince güçlü olmasını engellemiş olsa da, güzel bir korku edebiyatı okuduğumu söyleyebilirim.
İnsan psikolojisi hakkında bazı bilgileri, çocuk yetiştirirken annelerin yaklaşımlarının nelere yol açabileceğini de kitabın sonundaki açıklama kısmından okuyabilirsiniz.
Kitabı okurken, geçmişte izlediğim, tesadüfen karşıma çıkmış Amerikan korku filmlerinden birini izliyormuşum gibi hissettim.
Heyecanı ve Korkuyu içinde barındıran güzel bir eserdi.
Tavsiye ederim.