Gulyabaniyi severek okumuştum. O da ters köşe yaparak bitmişti. Fikret'i evlendirmeye çalışan yengeye uyuz oldum. Ben hep kaynanadan ya da çalışan bir hizmetçiden şüphelendim. çünkü evi en iyi o bilirdi. Hiç aklıma gelmezdi. Ama sonra çok mantıklı geldi. Çok güzel yazmış. Bayıldım. Ben en çok Naşit Nefi Efendi'ye üzüldüm.