9/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2024 55. kitabı
Gulyabaniyi severek okumuştum. O da ters köşe yaparak bitmişti. Fikret'i evlendirmeye çalışan yengeye uyuz oldum. Ben hep kaynanadan ya da çalışan bir hizmetçiden şüphelendim. çünkü evi en iyi o bilirdi. Hiç aklıma gelmezdi. Ama sonra çok mantıklı geldi. Çok güzel yazmış. Bayıldım. Ben en çok Naşit Nefi Efendi'ye üzüldüm.
Duygu ve Düşünce
CadıHüseyin Rahmi Gürpınar · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20255,5bin okunma
·
128 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.