10/10
·252 syf.··
Beğendi
·
2015 20. kitabı
Bu kitapta çok duygulandım çok gururlandım nedeni şu ki kardeşlerimiz çok acı çekmiş çok hata yapmış ama buna ramen Allah yolunu bulmuşlar ayağa kalkıp devam etmişler pes etmemişler yanlış yola gitmemişler tövbe etmişler ve bu çok hoş bir şey Emine Şenlikoğlu'nu çok seviyorum ve kitaplarınıda okuyorum ve diğer kitaplarınıda merak ediyorum
Vicdan AzabıEmine Şenlikoğlu · Mektup Yayınları · 2004573 okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.