Kitap 2 hikâyeden oluşuyor. Bir insanın kahve içerken anlattığı hikâyeler gibi düşünebilirsiniz. Herhangi bir sebep-sonuç-felsefe-düşünme vb bir şey beklemeyiniz. Dümdüz bir yazı okudum ve bitti. Daha özgün, anlamlı olmasını beklerdim ama neyse ki 1 saatte bitecek bir kitap.