Puan vermedi·400 syf.··Beğendi
· İlk okuduğum Ahmet Ümit romanıdır.
O zamanlar bizim yazarlarımızda polisiye olmad diyordum. Ama Ahmet Ümit'in bugün romanını okuyunca fikrim değişti.
Mükemmel bir kurgu vardı. O yabancı yazarlardan okuduğum kurguyu burada da hissettim.
Sonu gayet güzel biten bir romandı. Şaşırmış kalmıştım o zaman.
Ahmet Ümit edebiyattaki yerini hak ediyor.