Puan vermedi·400 syf.··
2024 8. kitabı
Ve bittii... Okuduğum ilk kitap serisi... "İyi ki de okudum" dediğim bir seri oldu... Acısıyla,tatlısıyla sevdirdi kendisini bu güzel kitap.. İyi ki de mutlu sonla bitti... Okumanızı tavsiye ederim... Şimdiden iyi okumalarrrr...
Yaralasar - 4Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 202110bin okunma
·
43 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.