·475 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Haziran 2024 13:13 Kitabi severek okudum. Sonu ne olacak diye merak ettim. Elimden düşüremedim.Rabia'nin dedesini sevemedim. Ama yillar gecmesine ragmen ayni kafada olanlar var. Hala insanlara sadece cehennemi anlatanlar bitmedi. Hala fakirligi ve mutsuzlugu romantiklestirenler var.
Icinde yabanci kelimelerin olmasi okumayi zorlastirdi malesef.Neden tamamen turkce olarak ceviremiyorlar anlamiyorum?