Genel olarak aynı günün tekrar tekrar yaşanması filmlerde de kitaplarda da sıkıyor beni maalesef. Bu yüzden kitabın yarısına kadar sıkılarak okudum ve bu 'günü tekrar yaşama' olayının bir an önce bitmesini umdum. Tekrar yaşanılan son gün ve sonrası hoşuma gitti ama sanırım bu kitapları okuma yaşım geçmiş. O yüzden çok sevemedim.
Bir de sanırım Filmlerden Daha Güzel kitabından sonra yazardan beklentim büyük olduğu için başka kitabını okurken sıkılınca olması gerekenden daha büyük bir hayal kırıklığı yaşıyorum. Bay Yanlış Numara'da da aynısını hissetmiştim. Ama o kitabı Sil Baştan'tan daha çok sevdiğimi belirtmeliyim.