betül
@abendam
Takip Et
aişeyle haremde oturup halimize hamdettiğimiz o serin akşamı özledim
18 beğeni
·
1 alıntı
·
858 Gösterim
4 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
betül
Gönderi Sahibi
bir de sabah namazından sonra dünya ne kadar küçük diye tefekkür ettiğimiz gün...
5
Nâime Nur
harem diyince üsküdar sanmam…. sonradan çaktım djdjdj
2
betül
Gönderi Sahibi
ahshhsh seninle de oraya gideriz balım
2
Nâime Nur
ahshd inşallah çiçeğimm
2
betül
Gönderi Sahibi
inşallah 💖😽
2
Gizle
betül
Gönderi Sahibi
bugün otele giderken yolda tanıştığım meyşure teyzeyle vedalaşırken çektiğim hatıra fotoğramıza denk geldim... paramparçayım... ettiği dua hala hatırımda... allahım, amin...
3
betül
Gönderi Sahibi
allahım ben çok özledim
3