aişeyle haremde oturup halimize hamdettiğimiz o serin akşamı özledim
·1 alıntı·
858 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
betül
Gönderi Sahibi
bir de sabah namazından sonra dünya ne kadar küçük diye tefekkür ettiğimiz gün...
harem diyince üsküdar sanmam…. sonradan çaktım djdjdj
betül
Gönderi Sahibi
ahshhsh seninle de oraya gideriz balım
ahshd inşallah çiçeğimm
betül
Gönderi Sahibi
inşallah 💖😽
betül
Gönderi Sahibi
bugün otele giderken yolda tanıştığım meyşure teyzeyle vedalaşırken çektiğim hatıra fotoğramıza denk geldim... paramparçayım... ettiği dua hala hatırımda... allahım, amin...
betül
Gönderi Sahibi
allahım ben çok özledim