·301 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ocak 2009 00:00 IV. Murad dönemini ben de Osmanlı tarihinde bir dönüm noktası olarak görmüşümdür hep, sarayın kadın idaresinden kurtulması ve senelerdir ilk defa ordunun sefere çıkarılması gibi. Tarihî roman olarak gerçekten çok güzel bir eser.