Kitap, iki karakterin de ağzından anlatılan fazla fantastik öğe barındırmayan akıcı ve güzel bir kitaptı. Genel olarak değerlendirecek olursam eğer kitap gerçekten akıcıydı ve hem kız hem de erkek karakterin ağzından kitabı okuduk. Bazı yerlerde fazla romantik bir kitaba dönüştüğünden tıkanmadığımı söyleyemem. Aslında bunun asıl sebebi kitabın fantastik olarak hafif kalmasıydı. Daha çok yazar başka bir evren yaratmış ve orada yaşanan düşmanlıkları vs anlatmış. Ve çoğu yerde daha çok kazi ile jase'in aşkını okuduk(jase'i ismi yüzünden uzun bir süre kız sandım.)
Ama aşklarına gelecek olursak gerçekten güzel bir şekilde ilerledi ve bazen Jase'in yaptıklarına hayran kalıyordum ve çığlıklar atıyordum. Kazi geçmişte yaşadıkları yüzünden tabi ki sert bir yapıya sahipti. Jase de sert biri olduğundan birbirleriyle anlaşmaları uzun sürdü ki zaten birbirlerine düşman sayılırlardı. Bu yüzden birbirlerine olan çekimi hissetseler de kendilerini hep durdurdular.
Kısacası kitap güzeldi ama hafif fantastikti. Fantastik ve romantik okurum diyorsanız önerebilecegim bir kitaptı.