6/10
·112 syf.··
2024 1. kitabı
Betimlemelerinin çok güzel olduğu ve karakterlerin duygularının çok güzel işlendiği bir kitaptı. İki ana karakterimiz arasında geçen yoğun duygu dolu konuşmaları okumak kitapdaki en sevdiğim anlardı diyebilirim. Kitap hakkında iyi miydi kötü müydü emin olamadığım bir nokta varsa o da sonunun hızlıca bitirilip açık uçlu soruların bırakılmasıydı. Başta ana karakterimizin anılarını dinleyeceğimiz ve aslında konu üzerine eklemelerin de yapılabileceğinin söylediği bir not görüyoruz ki evet bu hikayeyi çok daha gerçekçi ve anlatılan dilin duygular hakkındaki yoğunluğunun sebebini daha uyumlu bir anlatım yapıyor. Laura'nın yaşadığı ortamla oluşan karakterini de ele alırsak yaşadıklarını bir anı olarak bırakıp neden daha fazla cevap aramadığını da anlayabiliyoruz. Fakat yine de sonunun bu kadar hızlıca toparlanmaya çalışılmasındansa ana karakterimizin bu yaşadıklarını sindirme yolunu ya da öğrendiği gerçeklerin şoku ile yaşadığı hislerle ilgili biraz daha şey duysak daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Bence çoğu kişiyi de kitaptaki cevapsız sorulardan çok duygularını anlatmaktan çekinmeyen bir karakterin kitabın sonunu kendi anlatım diline ters bir şekilde bu kadar acele bitirmesinden hoşlanmamış. Beni de hayal kırıklığına uğratan buydu doğrusu. Genel olarak size vermeyi hedeflediği şeyi veren, vampir kurgusuna sahip bilimkurgu türü bir kitap.
Düşünce
CarmillaSheridan Le Fanu · İthaki Yayınları · 20196,4bin okunma
·
57 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.