·500 syf.····Okunma: 19 Haziran 2024 19:11 Kitap okuma eyleminin en güzel yanı; herkesin bir kitabı farklı yorumlayabilme kapasitesine sahip olması ve paylaşması. Burada da bu kitapla ilgili enfes yorumlar ve analizler yapılmıştı. Benim için ise - en ilkel analiz ile - bir büyüme hikayesi. Arkada ise hepimizin bildiği son 30 yılın ayak sesleri. Bir yandan keyifli bir okuma, bir yandan ise hüzünlü, hüznüm karakterlerin kaybettiklerinden değil, istanbul daki o eski komşulukları, saygılı bir biçimde bir arada yaşama hakkını tecrübe edemediğimizdendir.