Puan vermedi·120 syf.··
2024 8. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 20 Haziran 2024 09:53
Yazari tanimasak ne güzel mektuplar yazmis diyecegiz. Hatta mektuplarini okurken, ona cok haksizliklar yapilmis, hatta ona acima duygusunu bile kazanabiliriz. Ahlaki cizgileri cigneyen bir yazarin belki her yaptigi seyler göze batmis ve en ufak bir duyumda üzerine cokca gitmis olabilirler. Yazdigi mektuplarda güzel tespitlerin oldugunu söylemekte sakinca görmüyorum. Diger eserlerine bakarak cok ahlaki yazmis diyebilirim.
Karıma MektuplarMarquis de Sade · Kafe Kültür Yayıncılık · 2000102 okunma
·
70 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.