Yorgunum... Yalnızım... Ya da bilemediğim bir hastalığa yakalandım. Geceleri uyku tutmuyor. Karanlıkta, yatağımın için-de oradan oraya dönüp duruyorum. Kalkıp kitap okusam ya... Onu da yapamıyorum.
Sadece yorgunum ve bu da kitap okumamı engelliyor. Hiçbir şey yapmadan elimde telefon öyle duruyorum bazen, bu daha da yoruyor beni, çünkü zamanı boşa geçirmiş oluyorum. En iyisi gidip uyumak en azından dinlenmiş olurum.