Kitap okuru başından sonuna kadar hikayeye çekiyor ve merak uyandırıyor, giriş, gelişme müthiş bir şekilde ilerliyor ancak sonuç kısmı beklentimin çok altındaydı. Sanki yazar bu kısma geldiğinde kitabı bir an önce elinden çıkarmak ve rahatlamak istemiş gibi bir hava vardı. Olayların açıklanışı çok kısa ve üstünkörü kalmış.