bu kadar kötü bir kitaba 5 yıldız veren insanın okuma zevkine asla güvenmem. derinliksiz içi boş bayık bir ana karakter ve ondan da bahsedeyim bundan da bahsedeyim diye yerli yersiz kitabın içine serpiştirilen tarihi olaylar o kadar çiğ kalmış ki. kurguda tamam olsa da cümlelere döküldüğünde sınıfta kalmış bir eğreti roman denemesi