Öncelikle nerdeyse bu kitabı yarım bırakacaktım. Aylardır elimde sürünüyordu. İlk 130 sayfa bir türlü akıp gitmedi ki ondan sonrası çorap söküğü gibi geldi. Ve aylardır 130 sayfa okumuşken 1 günde kalanını soluksuz okudum. Merak unsuru bu kitapta biraz daha geç devreye girdi diyebilirim. Benim gibi sabırsız olmayın ve hikayeye şans verin. Benim bu hikayeye en çok çekilmemi sağlayan kitapla ilgili sonralara doğru çok şaşırtıcı bir olayın olduğu ile ilgili yorumlardı. Bunu merak ederek okudum, okurken de bir sürü şaşırtıcı senaryo kurdum kafada ama tahminimden farklı bir olayla karşılaştım. Hem şaşırdım hem de çok hoşuma gitti. Bu olay kitabı klasik gençlik kitaplarından ayıran bir diğer unsurdu. Sadece bu değil tabii ki kitapta Psikolojik problemlere yer verilmesi gençler açısından çok faydalı olmuş diyebilirim. Özellikle kitaptaki baş karakterin terapi seansları ve bu seanslarda hem terapistin söyledikleri hem de karakterin olayları terapiste anlatırken endişeleri ve kafasından geçenler çok gerçekçiydi ben de terapi seanslarımda az çok baş karakterle aynı şeyleri düşünüyorum:) Eğer psikolojik konularda okumak istiyorsanız fakat bunu okurken çok ağır bir kitap değil de daha çok gençlerin düşüncelerine hitap eden içinde dostluk, aşk barındıran umut veren daha çerezlik bir kitap istiyorsanız kaçırmayın sakın