Klasik Wattpad
6/10
·528 syf.··
2024 29. kitabı
okurken beğendiğim, okuduktan sonra beğenmediğim kitap. şöyle anlatayım. zamanında okurken (2 sene önce) beğenmiştim. şimdi düşünüyorum, çok saçma bir kitap. yazım dili inanılmaz sade ve basit. aklınızda bir şey canlanmıyor. ayrıca tanışma hikayeleri, ilişkinin gidişatı vb. saçma. klasik wattpad kitabı. badboy ve soft girl
İnceleme
SonatIşılsu Gültekin · İndigo Kitap · 20212,413 okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.