okurken beğendiğim, okuduktan sonra beğenmediğim kitap. şöyle anlatayım. zamanında okurken (2 sene önce) beğenmiştim. şimdi düşünüyorum, çok saçma bir kitap. yazım dili inanılmaz sade ve basit. aklınızda bir şey canlanmıyor. ayrıca tanışma hikayeleri, ilişkinin gidişatı vb. saçma. klasik wattpad kitabı. badboy ve soft girl