Puan vermedi·361 syf.····Okunma: 22 Haziran 2024 23:03 Öncelikle ilk defa bir kitabı okumamın bu kadar uzun sürdüğünü itiraf etmeliyim. Başladım yarım bıraktım.Basladim bıraktım.vee çok şükrü başladım bmve bitti.kitabı zamanını hatırlamadığım kadar önce almıştım ancak diğer kitapların çekiciliğinden ve de biyografi türündeki kitaplara karşı olan ön yargımdan kaynaklanan sebeplerden okuyamadım bir türlü.Bundan sebeb Kitap okuma süresi açısından biraz yavaş ilerledi.Ne sadece fikirden düşünceden ibaret diyebilirim, ne de sadece olaydan... İkisi de aynı potada eriyip ruhunuza hitap ediyor.Yunus Od ateşinde pişmiş bir derviştır..