·496 syf.····Okunma: 24 Haziran 2024 14:54 Selamlar, ben Leyla.
Noah yürüyen bir green flag’ti. Partnerinizin nasıl olmasını istiyorsanız bu kitabı okuyabilirsiniz. Dört dörtlük adam. Dışarıya beyefendi, karısına bebek, geceleri ise… ne demek istediğimi siz anladınız. Kitap akıcıydı; ancak bu kadar uzun olması gereksizdi. Birbirlerini sevdiklerini itiraf etmeleri çok uzun sürdü. 6 yaşında çocuk bile “siz birbirinizi seviyorsunuz” diyor; ancak kıt akıllı, avel karakterlerimiz bu durumu biraz zor kabullendi. Onlar kabullenmedikçe benim sinir katsayım arttı. Size pozitif duygular aşılayan tatlı bir yaz kitabıydı. Eğer siz de okuduktan sonra bir kavanoz reçel kusmak istiyorsanız, okumanızı öneririm.
Anaokulu öğretmenliği yapan Shay, son aylarda hayatının dönüm noktası olacağını düşündüğü düğününün hazırlıkları içerisinde geçirir. Ancak mihrapta terk edilmek, düşündüğü en korkunç senaryolarda bile yoktur. Kırık kalbi ile beraber, büyükannesinin ona bıraktığı çiftlik evine geri döner ve orada eski lise arkadaşı Noah ile karşılaşır. Lisedeyken yüzü sivilce dolu, şişman ve utangaç Noah gitmiş; yerine çiftlik ilahı, huysuz, çatık kaşlı Noah gelmiştir. Yanında çocuğu ve bitmek bilmeyen yardım teklifleri ile…