Puan vermedi·538 syf.····Okunma: 08 Temmuz 2021 21:40 ____****____Öncelikle 1000kitap sitesinin sorularını cevaplayalım: Evet beğendim; başkalarına tavsiye ederim özellikle safdil kadınlara; kitap kadınları hangi tuzakların hangi iblislerin hangi yecucun hangi mecucun beklediğini en önemlisi vahşi kadın arketipini ve diğerlerini anlatıyor.
Yazarımız Jungcu bir psikanalist psikolojiyle pek ilgilenmiyorum daha çok mitolojiyle ilgileniyorum biraz mitolojik gibi fazla uçarı -mantık takıntısı olan erkekler elendi bile- zaten burası beni ilgilendiriyor eski Türk mitosları Umay ana dede Korkut hikayeleri okuyanlar bilir aslında bu tez bizlere geçmişte bu kadar ataerkil olmadığımızı anlatıyor gibi ya da bu benim Hüsnü-kuruntum. Günümüze bakarsak kafaya vuran traş eden beceriksizlikler, öfkeyi yersiz kullanan gereksiz şiddetle dolu tek akceleri tutarlılık ve mantık olan duygusuz cahiller... Yazarı anlamak için feminist olmak gerekmiyor. Bence okutulmalı. Bir sorum olacak psişe tam olarak ne demek biri bana anlatabilir mi? sözlük anlamını zaten biliyorum ;)
21/06/2026
İşsizlik ve çalışmak zorunda oluşumun avareliğinden yaptığım çıkarsamalar:
&Fortis Fortuna Adiuvat.&
Ama hep duygusal ya da hem mantıksal olmak gibi de bir zorunluluğumuz yoktur hayatta. Kişi önce kendini tanıdığında ve kendini sevdiğinde ki bu erkekte de kadında da olması gereken bir özelliktir. kendine saygı duyulmaz. Saygı beklenmez saygı hak edilen bir şeydir bu da yine dış dünya ile alakalı olan yani kişinin eylemleriyle alakalı olan bir şeydir Bu bir gerçektir ve cesaret isteyen bir şeydir ve genelde erkekler saygı görürler dolayısıyla güçlü olmak cesaret değildir. ya da zeki olmak -topluma bir katkıda bulunmadıktan sonra zeki olmanın da bir önemi yoktur. duygusal olmak ve haklının yanın da olmakta saygıyı hak ettirmez. saygı, beklendiği müddetçe azalır. bundan dolayı duygusal insanların saygı gösterirken seçici olması gerekir. kime neye saygı gösterdiği onun karakterini açığa çıkarır. Mantıklı olanların da sevgi gösterirken dikkat etmesi gerekir. nelerden hoşlandığı nelerden korktuğunu açıklar bir erkeği veya kadını standardize etmek cahilliktir müphemliktir. hata yaptıklarında otorite sahibi bir babaya. (Bu erkek için şart olan bir şeydir.) hata yaptıklarında sevgi'nin ağır bastığı bir otorite gerekir. (bu da kadın için olan bir şeydir.) ama ikisi de özünde. Alalade şeylerdir bunların bir önemi yoktur. Otorite görmüş bir evladın topluma yararlı olup olmaması kendi sikinin keyfine kaldığı müddetçe, anne baba olmanın da bir keyfiyeti ayrıcalığı yoktur. önemli olan yine ve yine söylüyorum. Her zaman söylüyorum Anne babalar için ''Denge''. Çocuklar içinse: Ahlaktır. peki çocuklara ahlak nasıl kazandırılır: İşin mahiyeti yine söylüyorum standartta: annenin erkek evlada saygı göstermesi çocuğun annesine benzer birini bulmasına yol açar. : ''ama bu erkek çocuğu bu çok mantıklı buna sevgi göstermeliyim demektir.'' veya ''bu erkek çocuğu sevgi göstermeliyimdir'' bunlar standardize edilmesi çocuğun davranışlarına bakılarak anlaşılması gereken bir şeydir. Bir erkek çocuğu incelendiğinde neyi sevip nelerden korktuğu belirlendiğinde genelde korkaksa yani dugusalarında daha çok ''korku'' varsa (Tahakküm ve baskı ayırd edildiğinde: Yani kişinin özgür olduğu ön koşul olarak kabul edildiğinde) anneye ihtiyacı vardır. Keza bir erkek çocuğu incelendiğinde (neyi sevip nelerden korktuğu belirlendiğinde) duygu olarak genelde sevgi varsa atıyorum (oyuncağını çok seviyordur veya hayvanlarını seviyordur veya ağaçları seviyordur sabahları seviyordur yaşamayı seviyordur kısaca oynamayı seviyordur bu çocuk iyi yetiştirilmiş bir çocuktur özgür bırakılırsa yani ''insanları sevip sevmeme konusundan bahsediyorum'' Hislerine kesinlikle güvenilmelidir çünkü bunları yapabilmek zaten başlı başına cesarettir. Tekrar söylüyorum bunlar erkek çocuğu baz alınarak söylenen bir şeydir. İşin özünde Dünyayı sevmeyen-insanları sevmez insanları sevmeyen-kendini sevmez. benim sıralamam böyle :) saygı konusu da hemen açıklanılacak bir konu yine aynı yoldan gidilerek çözülebilir bence saygı'nın sıralaması şöyle olmalıdır: İnsanlara saygı duymayan-doğaya saygı duymaz doğaya saygı duymayan-kendine saygı duymaz kendine saygı duymayan- Allah'a saygı duymaz! buradan sonra da yollarımız ayrışıyor zaten. İşin özü Cesarettir. Sevme cesareti her şeye rağmendir. Saygı duyma farkındalığı (kişinin içinde olan bir şeydir.) ve bu bir altındır dağıtılmaması gereken bir şeydir. Yoksa şabanlaşıyoruz. Sıralamadan şaşamazsak yine söylüyorum: (bunlar benim tespitimdir.) tutumlu oluruz. Kimya ise bunları üreten şeydir gazaliye göre. Feministler Yaratma Cesareti diye cesareti diye tanımlanabilir. :D (iyisi mi siz burdan sonrasını okumayın) Kimya, yeteneğinize göre ne ürettiğinize ve topluma ne kadar katkınız olduğuna ve bunun ne kadar Allah'ın hoşuna gideceğine bu sonuçtur buraya çok odaklanmamak gerekir. Amaç Dünyadayken ne kadar zulme destek olmadığımıza veya ne kadar zalimi durdurduğumuza ya da her ikisini de yapıp önce kendimize ( kendimizi geliştirerek sonra insanlara, Onlara yardım ederek. (Yardımdan kasıt ihtiyaç duyanı belirleyip ona yardım etmektir. Öyle herkesin içinde yardım etmek kendini göstermek için yapılan bir şeydir. Samimi değil. gizlice yardım etmek ve sonuç beklemeden. Bu bana göre samimiyettir. Kendi çıkarı için yardım etmekse. Bencilliktir. Samimi olması için bir şeylerini feda etmesi gereklidir. (Feda edememeyi feda ediyorum...) feda ettiği takdirde samimidir. bana göre. Elinde bir şeyi yoksa bir zahmet hiçbir şey yapmasın. (Kimyanın kendisi olmadığını farz ediyorum: ''Kendisi olmak: Yeteneğini Bulmaktır bu da topluma yararı olma sonucuna götütmesi gerekir.'' Bozuk bir toplumda kendisi olmak cesaret ister. Yıkılmadığı müddetçe etrafı değişir. Önce kendine yatırım (Bu gazaliye göre Altın Biriktirmektir: Altın biriktirmek Kalbini keşfetmekle olur. Bu da kendini tanıyarak olur. kendini tanımak kimya bilmektir insanın kimyasını bilmek rabbin rızasından ayrılmamak koşuluyla Ödülü Allah'tan bilip onun rızasında hareket etmektir. Gazali'ye göre.) yapması sonra ETRAFINA yardım yapması gerektir. Bu insanlara daha samimi görünür. Kimse Peygamber değil onlar Allah'ın rızasını kazanan insanlar onlar gibi olmaya çalışmak eylem gerektirir. Bu sağlıklı olandır. Bunun yolları samimiyetten geçer ve en başta ceserattir. sonrası ise Belirlenebilir. kendi kabuğuna çekilmek infak etmemektir. (infaktan kasıt ALtın [yeteneğine(kendisi olduğu farz edildiğinde) dağıtmak: ve (bunu yaparken seçici olmak) ve (bunu yaparken samimi olmak: bu ''Bazılarına göre Diğerkamlık bazılarına göre gizli olmak bazılarına göre çıkarı olmak'' demektir. Çıkardan kasıt: ''Ödülü Allah'tan yani Rabbinden yani Tanrıdan beklemektir.'' buna Samimiyet denir düz olarak. Her şeyin tanımı gerçeğe çıkar. Batıda Gerçek; Doğuda Pek alakam yoktur ama genelde Gazaliye göre kötü hasletlerden kurtulunduğunda ve meleklik hasleti kazanıldığında: bundan da üstün olan Allah Rızasıdır: O kazanıldığında, samimiyet kazanılır ama samimi olduğunu da Allah'tan başkası bilmez. Bunu demekte Samimiyetin gizlilik karinesine aykırıdır. Biz sadece sessizce dua etmekle yükümlüyüz. (elimizden geleni yaptıktan sonra!) kısaca doğulu olmak sevilmemeyi göze almaktır. Dışlanan hor görülen çocuk olmaktır. Doğulu olmak süt çocuklarına göre zordur. Burda cesaretli olmak zordur. 'Allah'tan İste pezevenk derler genelde' onca şey yaptığın halde hakkın yenildiğinde hakkını aramak suçmuş gibi göründüğünde.) ve bunu yaparken (gizli olmak) ve Gizli olmamayı da açığa çıkarmamak. Her şey silivri soğuktura çıkıyor. Tayyip baba! Ama ben yine de söylüyorum: Allah'tan başkasına Biat etmem. bu benim adım: Amınakodumun İtlerine duyurulur. Bu kadar zulüm varken durmam. En azından susmam! kendime zulm etmem. ben iyi bir insanım ve kimseye borcum yok bunlar Kendi çıkarımlarım(bu benim kendim olarak kendimi temize çıkarmamdır :D Örnek almayın. Taklit etmeyin. biriyle aynı olmanın koşulu onu sevmektir: Bu samimiyete çıkar: Samimiyetin tanımı uzundur: (yukarda açıkladım) Bu Allah'a götürür. bunlar Müslüman olmamın gerektirdiği çıkarsamalar. Bundan Sonra Allah'ın sevgisini kazandığımı düşünürek kumar oynadığımı bilerek ve bunun sonucunda onun sevgisini kaybetmekten korkarım. Gazaliye göre amaç yine Cennet değildir Allah'ın cemalini seyretmektir. Bunun Batıdaki anlamı gerçektir. Şuan Gerçeğe pek güvenemez hale geldim güncel şeylere pek güven ve itibar duymuyorum. güncelliğimi kendim kazanıp gerçeğin kendime göre tanımını yapmalıyım. İlerleyen zamanlarda. bu da kendime kısa bir not. ''AllaHınıza'' emanet olun. Amacı Allah rızası olmayanı umursamayışımın sonucunda onu taklit edip alay etmemle çıkardığım sonuçtur. Tırnak içindeki ifade. şimdi istediğiniz kadar muhakeme edebilirsiniz? hassas muhame yeteneği olanlara duyurulur. (!) Cin daveti. <^_^>
Mal.ejd.mah.44011.sok.no:8/oniki./kahR. en alt kat. come back! please... Üstüne alınması gereken kişi kendini biliyor. R(üseyin öhüğüm.
''T.T No: 0JG1JJ1P0AM