Yani zorlaya zorlaya okudum. İlk kitabın altında kalmış. Çeviri de etken mi bilmiyorum,. yabancı yayınlarının çevirisi çok kötü olmaz çünkü. Ama sıkıldım. Üçüncü kitabı belki ileride bir ihtimal okurum.
Kan ve BalShelby Mahurin · Yabancı Yayınları · 2021993 okunma