Hukuk sisteminin içinde ahlâk bozukluğu olduğunu düşünüyor ve siyasi fırkaların hileli ve mantık dışı örgütler olduğuna inandığımdan,hiçbir zaman rey kullanmamayı düşünüyorum . Bu sebeplerden dolayı beni tavsif ederken siyasi fikrime göre tasnifte bulunmayınız