bu kıtaba cok yanlıs bı zamanda basladım ve assssla ılerlemedı, yapamadım. sonra da boyle ıttıre ıttıre bıtırdım. belkı bı gun doner yıne okurum baska seyler hıssederım ama o kadar bogdu kı bı sure dostoyevskı fln gormek ıstemıyorum oha be elveda fyodor