Puan vermedi·%8 (44/544 syf.)·
Bu kitabı yarım bıraktığımı görünce neden yarım bıraktığımı kısa bir incelemeyle açıklamak istedim. Aslında kitabın konusunu, yazı dilini gerçekten çok sevdim. Canımın sıkkın olduğu bir dönemde bana ilaç gibi geldi neredeyse yarısını hemencecik okudum. Evet okudum ama karakterlerin ilişkileri bir türlü ilerleyemedi, sanki aynı diyaloglar aynı olaylar başa dönüp durdu. O nedenle kitabı baştan çok sevmiş olmama rağmen bana bu anlamda verdiği sıkıntıdan dolayı yarım bırakmak zorunda kaldım. E tabi siz ben sabırlıyım, dayanırım bu döngülere diyorsanız okuyabilirsiniz. Dayanılabildiği sürece keyifle okunabilecek başarılı bir kitap olduğunu düşünüyorum <333
İnceleme
Çalıntı SözlerAshley Jade · Pukka Yayınları · 2023342 okunma
·
308 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ashley jade boykot!!
elf
Gönderi Sahibi
🤨🤨🤨