Elleri bana ilk defa değiyordu... Korkuyla yüzüne baktım
"Merih..." dedim bir kez daha, "suan Bana dokunmaktan iğreniyorsun, biliyorum."
"Hayır" dedi, "bununla gurur duyuyorum..."
Peki sizin Obsesif kompulsif hastalığınız olsaydı sevdiğinize dokunabilir miydiniz? Merih bunu yaptı sevdiği kıza dokundu...