·190 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Haziran 2024 20:59 BEN NASIL ÖLDÜM
Merhaba arkadaşlar bugün kalemiyle ilk kez tanıştığım yazarın #bennasılöldüm eseriyle karşınızdayım.
İki farklı karakterlerin hayatına eşlik ediyoruz bu eserde. Öncelikle ilk karakterin çocukluğundan itibaren yaşadığı, hissettiği duygularına eşlik ediyoruz.
İkinci karakterimiz ise Almancı ve Türkiye'ye gelir bir ev alır. Aldığı ev aslında çekip giden öğretmene ait.
Almancı'nın öğretmene ait bulduğu notlar yazılar onu çok etkiler ve hayatını sorgulamasına neden olur.
Eseri okurken bir yandan sorgularken bir yandan düşündüren tarzda. Kitabın adını neden böyle olduğunu sonunu okuyunca anladım.
İlk başlarda olayları çözmek zor olsa da, sonradan içine hapseden bir eser okudum.
Sevgili yazarımızın yüreğine emeğine sağlık, kalemi daim olsun inşallah ve bol bol okuyucuları olsun inşallah