·360 syf.····Okunma: 05 Ekim 2017 23:47 Hayatın anlamını sorgulamaya yönelik harika bir kitaptı. Belki biraz depresifti ama okuduğum her satırın altını çizme isteği uyandıran muhteşem bir kitaptı. Anne karakterinin yarattığı duygu özellikle hoşuma gitti. Ayrıca aralara serpiştirilmiş küçük dünyanın sonu senaryoları da cok etkileyiciydi. LGBT öğeleri içeren okuduğum ilk kitaptı ve etkileyiciydi. Farklı düşünceler, farklı hayatlar, zorluklar... Okunmalı.